Witam,
Projekt Aprilii SR narodził się w lipcu 2009r. Wtedy właśnie zapragnąłem mieć tą raczej niespotykaną zabawkę. Lakiernictwem i customizingiem interesuje się od ok 5 lat. Co prawda nie jest to długo a biorąc pod uwagę mój wiek można dojść do zabawnych wniosków; lecz robię co mogę i jak najlepiej potrafię.Jeśli chcecie porównać sprzęt "przed" i "po" piszcie:)
Początkowa faza projektu: Mechanika:
Jako że poszedłem już w stronę wyżyłowanej 180cc ( dla niewtajemniczonych -centymetry sześcienne pojemności), zostaje przy 180. Jeśli po skończeniu i nacieszeniu się projektem nie uda mi się jej sprzedać np z osobistych powodów typu przywiązanie:) (czy aspiracji na dalszy tuning) ostatecznie w ramie wyląduje silnik 500cc -600cc w 4t i biegówce.
UKŁAD HAMULCOWY
Pompa radialna BREMBO ze zbiorniczkiem
Przewody w stalowym oplocie NISSIN.
Zacisk; 4 tłoczkowy Triumph.
Tarcza: Triumph.
PRZERÓBKI SILNIKA na chwilę obecną:
- Wydech Tecnigas RS MAXI - Gaźnik Mikuni TM 28mm- płaska przepustnica.
- Membrany Malossi węglowe
- Wariator Malossi Multivar
- Moduł zapłonowy Malossi Digitronic.
- Wypełniony wał.
- Wspawane okno membran 6 dużych listków
- Porting karterów, powiększony przepływ od membran.
- CYLINDER 180cc: Podniesione okno wydechowe, dodatkowe zasilania, rozwiercony (+polerowany) pod wydech kanał wydechowy, tłok na wzór malossiego.
I kilka mniej związanych z osiągami:
Filtr Stage6 double layer.
Dodatkowa chłodnica + pompa elektryczna z passata (w trakcie montażu)
Szacowana moc na tym zestawie ok 40KM, Jednak to się jeszcze okaże na hamowni...
Inni użytkownicy: elooo22andziaw2512mipiacepastasyberiaszmatdobryborysadamkaczor137nrbimaze1996darcia30lovepmpk
Inni zdjęcia: :* patkigdZ nią patkigdZ Klusią patkigd11 lat Maćka patkigdZachód słońca patkigdJa patkigd40-te urodziny Krzysia patkigdJa patkigdTorcik z urodzin babci mojej patkigdMoje słonko patkigd