photoblog.pl
Załóż konto
Dodane 5 WRZEŚNIA 2010 , exif
1010
Dodano: 5 WRZEŚNIA 2010

Projekt Aprilia SR Drag Race 180

Witam,

 

Projekt Aprilii SR narodził się w lipcu 2009r. Wtedy właśnie zapragnąłem mieć tą raczej niespotykaną zabawkę. Lakiernictwem i customizingiem interesuje się od ok 5 lat. Co prawda nie jest to długo a biorąc pod uwagę mój wiek można dojść do zabawnych wniosków; lecz robię co mogę i jak najlepiej potrafię.Jeśli chcecie porównać sprzęt "przed" i "po" piszcie:)


Początkowa faza projektu: Mechanika:

Jako że poszedłem już w stronę wyżyłowanej 180cc ( dla niewtajemniczonych -centymetry sześcienne pojemności), zostaje przy 180. Jeśli po skończeniu i nacieszeniu się projektem nie uda mi się jej sprzedać np z osobistych powodów typu przywiązanie:) (czy aspiracji na dalszy tuning) ostatecznie w ramie wyląduje silnik 500cc -600cc  w 4t i biegówce.

UKŁAD HAMULCOWY

Pompa radialna BREMBO ze zbiorniczkiem
Przewody w stalowym oplocie NISSIN.
Zacisk; 4 tłoczkowy Triumph.
Tarcza: Triumph.

 

PRZERÓBKI SILNIKA na chwilę obecną:

- Wydech Tecnigas RS MAXI - Gaźnik Mikuni TM 28mm- płaska przepustnica.
- Membrany Malossi węglowe

- Wariator Malossi Multivar
- Moduł zapłonowy Malossi Digitronic.
- Wypełniony wał.
- Wspawane okno membran  6 dużych listków
- Porting karterów, powiększony przepływ od membran.
- CYLINDER 180cc: Podniesione okno wydechowe, dodatkowe zasilania, rozwiercony (+polerowany) pod wydech kanał wydechowy, tłok na wzór malossiego.

I kilka mniej związanych z osiągami:
Filtr Stage6 double layer.
Dodatkowa chłodnica + pompa elektryczna z passata (w trakcie montażu)

 

Szacowana moc na tym zestawie ok 40KM, Jednak to się jeszcze okaże na hamowni...



Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika prwstreetcustoms.