photoblog.pl
Załóż konto
Dodane 30 GRUDNIA 2014 , exif
264
Dodano: 30 GRUDNIA 2014

A tutaj pozwolę sobie powrzucać rzeczy znalezione przez Nas w internecie

ciekawsze i mniej ciekawe :)

i raczej klikając od razu będzie odniesienie do artykuły czy czegokolwiek innego :)

Nie ma sensu kopiować wszystkiego i wklejać jak każdy sam może sobie zerknąć :)

 

1. na pierwszy ogień reklama ORBIT. <---Żujesz gumę po każdym posiłku. No bo po co umć zęby prawda ? I pozbywasz się wszystkich resztek jedzenia.

Twoje zęby są lśniące białe i tak idealne jak u tej Pani  z reklam :)

2. a tutaj taki krótki hmm spot reklamowy ? <----

"liczy się JAK mówisz a nie CO mówisz" w sumie jak skutecznie manipulować ludźmi :)

3. polecam przeczytać <----

chyba u nas kiepsko z manipulacją haha :)  - krótkie akapity potrafią szybciej zrozumieć tekst

4. O skuteczności reklamy i jej wpływie na przywiązanie do marki może świadczyć pewien eksperyment przeprowadzony w Nowej Zelandii przez Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej. Zaprojektowano tam i eksponowano plakaty zachwalające Nic. Kampania odniosła wielki sukces, zetknęło się z nią dwie trzecie mieszkańców miasta, wiele osób dzwoniło do stowarzyszenia z pytaniami, gdzie można kupić Nic. Dowiedli oni, że z powodu minimalizacji wysiłku poznawczego, dla konsumentów liczy się dobrze zaprezentowana marka, a kryjący się pod nią produkt nie ma większego znaczenia (....) <------

5. Nike- strategia manipulacji <-----

 

To na tyle.

3majcie się ciepło jak coś jeszcze nam do głowy przyjdzie to się odezwiemy

A&S :)

Komentarze

~malutka Fajny blog i ciekawe tematy o których wielu ludzi nie rozmawia. Liczę na więcej i pozdrawiam ;)
17/01/2015 18:11:26
~ciekawski to ja po raz kolejny.
taak w reklamach orbitek pozbywamy się wszystkiego i mamy proste bielutkie zęby bez aparatu ortodontycznego hehe ironia. A najgorsze jest to w tyn wszystkim że wiele osób w to wierzy tak czy nie tak ? i tu nie tylko chodzi o reklamy gum do żucia, ale można zaobserwować to jak reklamy wpływają na osoby starsze, które nie są już tak zorientowane w wielu sprawach dnia codziennego i kupią to co polecą media pomijając fakt, że wydadzą przy tym pół swojej renty/emerytury. Bo po co wnuczkowi/wnuczce córce/ synowi itp kupić coś co oni chcą przysłowiowy "symboliczny drobiazg" perfum etc nie ? wystarczy jak pójdą do marketu/ drogerii i życzliwy sprzedawca poleci produkt "ten który oglądała Pani w TV i reklamują go jest w promocyjnej cenie tylko dla Pani 200 zł" i 4 takie prezenty i po pieniądzach które miały starczyć na miesiąc. Ludzi starszych trzeba uświadamiać przed wszystkimi mass mediami - naciągaczami :). ! ot tylko tyle ode mnie
30/12/2014 19:12:32