Nieoficjalna premiera była już na facebooku mojego brata jeszcze na chwilę przed ukończeniem jej ale już tym razem wstawiam zdjęcie w pełni ukończonej lokomotywy SP45-105 która dzisiaj wyjechała z mojego Zakładu Taboru Budowa jej zajęła mi 2 lata ale przyznam że warto było zainwestować w nią tyle czasu i przede wszystkim kasy bo pochłonęła bardzo dużo nawet nie zliczę jak mocno nadwyrężyła mój budżet na jej budowę. Gdyby ktoś chciał się podjąć budowy tego modelu to niech się uzbroi w mega cierpliwość bo zawiera mnóstwo błędów i braków które trzeba później poprawiać a rysunki montażu same w sobie są tak mało dokładne że bez zdjęć lokomotywy oryginalnej się nie obejdzie. Ja odbyłem specjalnie dwa lata temu wycieczkę do Kościerzyny żeby zobaczyć jedyną zachowaną SP45-139 w skansenie i mieć parę zdjęć detali plus zdjęcia SU45-245 z Wolsztyna i SP45-167 z Bydgoszczy przydała się również książka napraw i obsługi lokomotyw serii SP45 plus mega ważna dla mnie pomoc kolegi Mariusza Precyzyjnego.
Do budowy kolejnej lokomotywy mam już zupełnie nowe pomysły i nowe rozwiązania pewnych detali żeby lokomotywa wyglądała na jeszcze dokładniej zbliżona do oryginalnej ale na razie wielka impreza z powodu ukończenia SP45-105 Stan lokomotywy na 07.02.1979 roku
Inni zdjęcia: Tam i z powrotem rezzou... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24Pan Kos em0523