photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 4 LISTOPADA 2013

Gdy w 2003 roku naszpikowana pomysłami zaczerpniętymi z RC211V, Honda CBR 600RR ujrzała światło dzienne, wszyscy wiedzieli że ten model odbije się głębokim echem w świecie sportu - i tak też się stało. Głównym zadaniem średniej CBR-ki było podtrzymanie dominacji Hondy w klasie sześćsetek zdobytej od momentu pojawienia się na rynku CBR 600F w 1986 roku. Zadanie wypełniła doskonale. Na jej koncie są już cztery tytuły mistrzowskie w klasie Supersport, a łatwość prowadzenia połączona z niesamowitymi osiągami sprawiły, że została oblubienicą osób kochających szybką jazdę nie tylko na torze. Jednak nic nie trwa wiecznie, o czym doskonale wiedzą inżynierowie Hondy, dlatego ich koncept CBR-ki na rok 2007 nie kończył się na ulepszeniach poprzedniego modelu. Konstruktorzy postawili sobie pięć głównych wytycznych, które miały być odpowiedzialne za sukces nowej sześćsetki:
" Mniejsza waga, by łatwiej kontrolować maszynę
" Nowa jakość, jeśli chodzi o rozmiary w klasie motocykli sportowych do 600ccm
" Największa frajda z jazdy po krętych drogach
" Wygląd wyrażający to do czego motocykl został stworzony
" Najszybszy na torze, najszybszy poza nim

Pierwsze testy tego niezwykłego motocykla udowodniły, że ludzie z Hondy słów na wiatr nie rzucają.

 

Podstawowe dane techniczne:
poj.
599 cmł
moc
120 KM przy 13500 obr./min.
moment obr.
66 Nm przy 11250 obr./min.
skrzynia biegow
6-stopniowa

Wymiary:
Dług/szer/wys
2030 /685 /1115 mm
rozstaw osi
1375 mm
wys. siedzenia
823 mm
masa własna
196 kg

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika szeryfbartek.