Kolejna Yamasha

Yamaha MT-01 KODO





. Kodo z japońskiego oznacza udeżenie, impuls. kodo to również nazwa japońskich bębnów. I tak też silnik V2 w MT-01 jest największym jaki kiedykolwiek używała yamaha w motocyklah

. Silnik ten ma tak potężny mom. obr.że przy 2,300 rpm. na 5 jest w stanie rozwinąć pretkość 100 km/h, rama aluminiowa spawana tylko w 2 miejscach

bazująca na ramie od motocykli sportowych R1, czteroramienne aluminiowe felgi, promieniowe mocowanie zacisków zapożyczone z modelu YZF-R1, jak by tego było mało zabaweczka posiada jeszcze inne atrakcje: neutralna sylwetka podczas jazdy z lekkim pochyleniem do przodu, immobiliser



maksymalny moment obrotowy 150,1 Nm przy 3.750 rpm, układ paliwa dwuwtryskowy, piecio przekładniową skrzynie i jeszcze na każdy cylinder przypada 4 zawory, pojemność 1700cm, napęd przez łańcuch, palony z rozrusznika


a to wszystko waży tylko 240 kg.


Teraz coś o stylistyce



:
Motocykl jest genialny chociaż wolę Hondy to ta maszynka też budzi we mnie emocje, poprostu slicznie wystylizowane i umieszczone wydechy po obu stronach ukryte pod siodłem nadają mu agresywnego wyglądu ale i elegancji. Przednia lampa dla niektórych może być drażniąca ale po blizszym zapoznaniu zaczyna się podobać. Dwa kolanka wydechowe wychodzące z cylindrów i zaraz chowające się pod silnikiem tez wyglądają przyjaźnie


. Dopełnieniem tego są dwie osłony z włukna węglowego po bokach 15-nasto litrowego zbiornika które zabezpieczają go przed porusowaniem podczas wywrotki

.
no to tyle

PZDR 4 all ziom`s
