Siemens Viaggio Light- kolei izraelskich, tym razem w pełnej okazałości. Jest to skład push-pull, a na zdjęciu widoczny wagon sterowniczy. Dopuszczalna prędkość tych wagonów to 160km/h. Wagony Siemensa są podobnie wygodne jak piętrowe Bombardiera, lecz wydaje mi się, że są znacznie lepiej wyciszone.
Israel Railways IC3 trójczłonowy spalinowy zespół trakcyjny wyprodukowany przez ABB (obecnie Bombardier Transportation) dla Duńskich Kolei, ale skład ze zdjęcia to jeden z 20 które trafiły do Izraela.
Zespół zestawiony jest z wagonu rozrządowo-silnikowego typu MFA (5001-5096), wagonu doczepnego typu FF (5401-5496), wagonu rozrządowo-silnikowego typu MFB (5201-5296). Prędkość maksymalna wynosi 180km/h
Zespoły trakcyjne IC3 są osadzone na wózkach Jacobsa a pudła wykonane są z aluminium w celu zredukowania masy własnej.
Jest możliwość połączenia 5 zestawów IC3 / IR4, przejścia pomiędzy zestawami osiąga się przez odsunięcie ściany przedniej wraz z pulpitem sterowniczym i fotelem maszynisty na bok.