photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 20 WRZEŚNIA 2007

W201

Klasa C Przedstawiam wam dzisiaj mercedesa klasy sredniej W201 zwanego także Mercedesem 190. Lata produkcji: Był produkowany w latach 1982-1993 w niemalże nie zmienionej formie. Jednynym faceliftingiel w Tymże modelu były jedynie plastikowe szerokie listwy w 1989. Wersja nadwozia : 190 nie doczekała się ani sportowego coupe ani combi produkowali ja tylko i wyłącznie w wersji sedan. Wersje silnikowe : "190" miałą bardzo szeroką game silników zarówno benzynowych jak i Diesla : Dieslel: Model , Lata produkcji , kW/KM , Nm 190D , 1983-1989 , 53/72 , 123 (2800) 190D , 1989-1993 , 55/75 , 126 (2700) 190D 2.5 , 1985-1988 , 66/90 , 154 (2800) 190D 2.5 , 1989-1993 , 69/94 , 154 (2800) 190D 2.5Turbo , 1987-1988 , 90/122 225 (2400) 190D 2.5Turbo , 1988-1993 , 93/126 , 231 (2400) Benzyna: Model , Lata produkcji , kW/KM , Nm 190 , 1982-1984 , 66/90 , 165 (2500) 190 , 1984-1989 , 77/105 , 170 (3000) 190 , 1989-1991 , 77/105 , 158 (3000) 190E 1.8 , 1990-1993 , 80/109 , 150 (3700) 190E , 1982-1983 , 90/122 , 178 (3500) 190E , 1983-1991 , 87/118 , 172 (3500) 190E 2.0 , 1991-1993 , 90/122 , 175 (3500) 190E 2.3 , 1986-1991 , 97/132 , 198 (3500) 190E 2.3 , 1991-1993 , 100/136 , 200 (3500) 190E 2.6 , 1986-1989 , 122/166 , 228 (4600) 190E 2.6 , 1989-1993 , 118/160 , 220 (4600) 190E 2.3-16 , 1983-1987 , 136/185 , 235 (4500) 190E 2.3-16 , 1987-1991 , 125/170 , 220 (4750) 190E 2.5-16 , 1988-1989 , 150/204 , 240 (5000) 190E 2.5-16 , 1989-1993 , 143/195 , 235 (5000) 190E 2.5-16 EVO , 1989 , 143/195 , 235 (5000) 190E 2.5-16 EVO , 1989 , 150/204 , 240 (5000) 190E 2.5-16 EVO II , 1990 , 172/235 , 245 (5000) 190E 3.2 AMG , 1992-1993 171/234 , 305 (4000) Skrzyia biegów: 1.4-stopniowa manualna 2.5-stopniową manualna - wprowadzoną w 1985 r. 3.4-stopniowa automatyczna Wymiary: 1. wysokosć - 1375 mm 2.szerokość - 1680 mm 3.długosć - 4448 mm Masa własna pojazdu: 1100 kg W tym modelu jako w jedynym z tamtych lat produkowanym przez MB hamulec reczny był koło skrzyni biegów, pomiedzy siedeniami, co było dosyć dziwne ponieważ pozostałe miały pedał hamulca ręcznego po lewej stronie kolo pozostałych pedałów :) Samochód ze zdjęcia jest po face liftingu :) :) zpraszam do komentowania :)

Komentarze

~kolpi sto dziewiecdziesiatki zawsze mi sie podobaly. chociaz niby taki prosty samochod, jednak cos w sobie ma. jak dla mnie ladna i dobrze utrzymana 190tka jest duzo fajniejsza niz 124. ;)
04/10/2007 16:09:44