W dniu dzisiejszym , pomimo tego iż jest swięto Państwowe prowadzone były prace modernizacyjne na stacji Wieliczka .
Normalnie jeździły pociagi techniczne z tłuczniem na szlak , normalnie odbywał sie ich załadunek , normalne pracowała krakowska firma KZA która montowała tarcze manewrowe na stacji , a to wszystko tylko po to by jak najszybciej wyrobić się z otwarciem stacji Wieliczka , ponieważ już i tak duże opóźnienie sie zrobiło przez ostatnią kradzież sieci trakcyjnej na szlaku Kraków Bieżanów - Wieliczka .
Okiem Dyzurnego Nadzorczego oceniam iż prace mogą potrwać jeszcze kilka tygodni , dziś ja także normalnie pracowałem nadzorowałem przebieg prac na stacji Wieliczka , a dokładnie skupiałem dużą uwagę na infrastrukturę oraz ruch pociagów technicznych . Odwiedziłem także peron Wieliczka Kopalnia i stwierdzam iż jest już gotowy do oddania ( pomimo iż on jest jeszcze nie oddany są już na nim zapełnione kosze śmietnikowe ) .
Szlak Wieliczka - Wieliczka Kopalnia także dzisiaj sprawdziłem lecz on nie nadaje sie do oddania dlatego iż szyny nie są zespawane , nawet w kilometrze 5:100 jest zerwane łaczenie szyn , najprawdopodobniej z powodu wysokiej temperatury . semafory już wstawione , ale co z tego jak mechanizmy zwrotnicze przyjadą dopiero w środe to pracownicy KZA kraków mają jeszcze sporo czasu by podłączyć całą sieć sterującą do semaforów , wcześniej napewno testowane nie będą , dopiro po wstawieniu mechanizmów zwrotniczych .
Tor szlakowy Kraków Bieżanów - Wieliczka jest w stanie podbijania , od godziny 7:00 do 18:00 na szlaku pracowała podbijarka czeskiej firmy GJW która zagęszczała podkłady tłuczniem .
Na dziś to chyba będzie tyle ....
Pozdrawiam
Dyzurny Nadzorczy