photoblog.pl
Załóż konto
Dodane 6 LIPCA 2013
1639
Dodano: 6 LIPCA 2013

Początek.

Co myślicie o homoseksualistach?

Tolerujecie?

Jesteście za zalegalizowaniem związków partnerskich?

Komentarze

masquaradee ja nie toleruje. PRAWDZIWA RODZINA - CHŁOPAK I DZIEWCZYNA. homoseksualizm to zaburzenie psychiczne a nie miłość.
10/07/2013 0:04:53
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 17
wikiesha Leczy się to? Hahahaha! Boże widzisz i nie grzmisz...a to niby gdzie i jak? Tylko proszę nie podawać jakichś dziwnych sekt katolickich bo to dla mnie dopiero jest choroba zacofania mózgu. Stado baranów, żaden nie myśli i idą przed siebie jak owce na rzeź. Nie da się wyleczyć czegoś co nie jest chorobą. Poza tym gdyby dało się zmienić homoseksualistę w hetero, tak samo heteroseksualista mógłby stać się homo, a z tego co wiem nigdy do tego nie doszło. I jak ktoś mówi, że to nienaturalne, niech się lepiej zorientuje ile gatunków na świecie przejawia skłonności homoseksualne. Bo nie tylko ludzie. Ludzie! Błagam was! Stańcie się bardziej tolerancyjni! Otwórzcie oczy, mózgi i serca! Nie bądźcie tacy bezduszni! Myślcie, poznawajcie! Poznawajcie takich ludzi od środka sami...a zrozumiecie jak wiele mają cudownych cech, jak ich inność może być ciekawa i jak są identyczni do nas...zasługują na akceptację i miłość. Odmawianie im tego jest barbarzyństwem i to w XXI w! To tak jakby pojawił się ktoś i bez sensu i dowodów, dlatego, że on tak uważa...zabronił mi kochać tą, a nie inna osobę, a kazał kochać tamtą. To bezprawie!
17/07/2013 7:40:57
avvii w pełni zgadzam się z masquaradee
17/07/2013 22:17:02
warhol lolll i co z tego że nie popieracie i tak będą istnieć pary gejowskie więc lepiej interesujcie się swoim życiem ;) ja popieram bo nie mam z tym problemu że inni się kochają
18/07/2013 2:05:14
masquaradee co z tego, że nie popieramy? a co z tego, że Ty popierasz? chyba o to tutaj chodzi, żeby wyrazić swoją opinie. to jak ja się z wami nie zgadzam to mam siedzieć cicho? wszyscy muszą być ZA? dla mnie to jest straszny widok ale nikt nie musi mnie w tym popierać, każdy ma swój rozum, nie? to jest moja opinia, i proszę mi swojej nie narzucać. dziękuję.
18/07/2013 15:01:18
kamaaaxd masquaradee, piątka! zgadzam się w 45768976567% z Tobą :)
20/07/2013 0:45:01

yourloveismyydrug to każdego indywidualna i osobista sprawa z kim sypia i mieszka, lecz legalizacji związków partnerskich jestem PRZECIWNA! już nie mówiąc o możliwości adopcji dzieci przez takie pary- chcą mieć dziecko, to niech sobie zrobią! rodzice to MAMA i TATA- takimi nas stworzyła natura...
12/07/2013 16:34:35
toca Co z parami, w których jedna osoba jest bezpłodna? Chcą mieć dziecko - niech sobie zrobią?
16/07/2013 17:26:10
yourloveismyydrug bezpłodność to CHOROBA, a homoseksualizm nie, więc nie mieszajmy tych dwóch pojęć bo to zupełnie się ze sobą nie wiąże.
18/07/2013 7:37:02
gandziowa yourloveismyydrug co racja, to racja
18/07/2013 16:31:54
toca Łączą się w momencie, w którym nie mogą mieć dzieci. Osoba nie ma ręki, osoba nie może ruszać ręką - dwa różne pojęcia, a jednak obie osoby mają problemy z ręką.
19/07/2013 14:03:31
yourloveismyydrug brawo- bardzo ładna metafora. widzę 'toca', że masz inne zdanie, niż ja i zawzięcie bronisz swoich racji, lecz natury nie oszukasz. tak zostaliśmy stworzeni, że tylko kobieta i mężczyzna mają możliwość posiadania potomstwa, a jeżeli taka możliwość zostanie wyeliminowana przez chorobę, to na szczęście istnieje jeszcze adopcja, która jest w tym przypadku jak najbardziej zrozumiała i wskazana.
19/07/2013 17:45:20

~gejowy202 jestem gejem . Co powiecie na trójkącik . ? :* ♥♥♥♥♥
17/07/2013 12:43:42
~podpisqqqqqqqq z ciebie to zwykły pedał jest
19/07/2013 7:36:55
lubiekwiatkiwoleorgazm jprd. ludzie szanujcie innych ; o
19/07/2013 13:34:26

kotandaluzyjski oczywiście,że za. nie po to latałam na paradzie równości przebrana za pannę młoda żeby mi związków partnerskich zabraniali. wolność równość tolerancja. i tyle w temacie. :)
19/07/2013 1:04:01
rozi1203 jestem przeciwna
18/07/2013 22:21:45
slytherinss związki partnerskie to owszem, nie rozumiem tego zabraniania, bez sensu O_o
18/07/2013 16:50:19
crucioo ohyda ! ;o nie toleruje... to jest zaburzenie psychiczne ewidentne ... ;x po prostu powinni sie leczyć ...
17/07/2013 21:28:04
haandbag zdecydowanie za ! <3
17/07/2013 20:09:17
magda22100 Toleruję jak najbardziej, przecież to jest normalne.To nie my wybieramy komuś z kim ma być.To nie nasza sprawa jakiej jest orientacji.Jeżeli są razem szczęśliwi to bardzo dobrze.Nikt nie powinien wpieprzać się w miłość homoseksualistów.To jest piękne !
17/07/2013 13:48:10
cysiula14 Toleruje:)
17/07/2013 13:05:37
wikiesha Ani choroba, ani zaburzenie. Normalność, jest to już dla mnie tak bardzo normalne, że nie zwracam na to uwagi zazwyczaj. Chyba, że w mojej obecności jakiś homofob głupoty gada, to wtedy się uruchamiam. Swoją drogą...to nie rodziny homoseksualne miałyby zły wpływ na psychikę dziecka, a rodziny hetero, które byłyby nietolerancyjne i co rusz musiałyby te swoje uszczypliwości czy to w szkole czy na ulicy wylewać. Jak dwójka ludzi chcących porzuconemu dziecku dać miłość i ją dająca, do tego opiekę i wsparcie może zaszkodzić psychice dziecka? Nie może...to nietolerancja społeczeństwa, jego zacofanie i głupota nie pozwala jeszcze w naszym kraju na tak drastyczne zabiegi. Ale jak czas, historia, ewolucja pokazuje...każda głupia jednostka nie potrafiąca zrozumieć ewolucji społeczeństw, zostawała zabijana, lub zostawała w tyle w zapomnieniu. I tego życzę wszystkim homofobom, zniknijcie, bo zwalniacie postęp społeczeństw tego świata.
17/07/2013 7:33:35
Photoblog.PRO nowoczkaa toleruję, aczkolwiek nie jestem za tym , by dwoje mężczyzn lub dwie kobiety wychowywały dziecko.
Dziecko ma wtedy zaburzoną psychikę i nie chciałabym być w jego skórze, w wieku szkolnym.
12/07/2013 18:43:02
bialyloll Dziecko powinno mieć wybór kim chce być. Bo jeśli urodzi się w rodzinie z dwoma tatusiami to bedzie myslal ze tak musi byc i automatycznie bedzie homoseksualistą bo to bedzie w nim zakorzenione od malego ze to jest normalne... automatycznie dziecko nie ma wyboru...
15/07/2013 10:27:01
toca Gdyby iść Twoim tokiem myślenia to żadne dziecko nie ma wyboru, kim chce być. Jeżeli wychowało się w domu dziecka to swoje dziecko też tam odda? Jeżeli wychowało się w domu bez ojca lub matki to w przyszłości znajdzie sobie kogoś z kim zrobi dziecko i zostawi tą osobę, bo wychowało się bez jednego rodzica. Powiesz teraz, że nie, bo będzie wiedziało jak to jest nie mieć ojca lub matki. Hmm... dziecko w rodzinie homoseksualnej też będzie wiedziało jak to jest, ale to nie oznacza, że musi być takie samo. Dzieci nie są odzwierciedleniem swoich rodziców. Jako przykład może posłużyć sam homoseksualizm. Skoro lesbijka wychowała się w domu z ojcem i matką to dlaczego jest lesbijką? Lub ja, jestem ateistą w katolickim domu. Co do adoptowania przez homoseksualistów. Człowiek nie dostaje wychowanka z domu dziecka po 1 sekundzie. Przygotowania są długie i dziecko musi tego chcieć. Czyli w sporym procencie może samo wybrać rodzinę w której chce się wychować. Oczywiście, że może być narażone na wyśmianie bo ma dwie mamusie lub dwóch tatusiów, ale to nie jest wina tego dziecka, ni jego rodziców a innych osób, które nie nauczyły swojego dziecka akceptacji, kogoś kto się różni.
16/07/2013 17:23:45

hejxkociex *.*
16/07/2013 17:18:22
life4you TOLERUJĘ, jestem za jak najbardziej.
16/07/2013 17:06:09
xnowafala nie toleruję, obrzydza mnie widok taki jak np. na widocznym obrazku. jak widzę takie zdjęcie chłopaka i dziewczyny to nawet jak nie znam to cieszę się ich szczęściem, a widząc 2 facetów ....
15/07/2013 22:55:50
~matiu24 Toloeruję!
15/07/2013 21:53:56
Junior officialana Oczywiście, że toleruję. Każdy ma prawo do uczuć.. do miłości. Sama jestem biseksualna. Nie rozumiem co w tym złego, jeżeli kocha się osobę tej samej płci.
15/07/2013 17:50:43
wideraxd Tak
15/07/2013 17:31:28
uana toleruję, sama jestem biseksualna więc nie mam nic do innych orientacji. myślę, że osoby tej samej płci powinny móc wziąć ślub, utworzyć normalną rodzinę. odnośnie adopcji dzieci mam mieszane uczucia. jakiś czas temu w focusie był artykuł o tym,że dzieci homoseksualistów mają lepiej, i to nieprawda,że jeżeli żyje się z dwoma ojcami lub dwiema mamami to będzie się homoseksualistą. przecież większość z nas żyje w hetoroseksualnych domach a jesteśmy innej orientacji niż rodzice. :)
15/07/2013 16:56:45
bialyloll Nie !
15/07/2013 10:23:43

Informacje o differentiscool


Inni zdjęcia: ... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24... maxima24