photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 25 GRUDNIA 2008

Hetero homo lupus

 

MYLIŁEM SIĘ.

 



Co tak poważnie dzisiaj? A bo święta są :P

 



Wiersza nie będzie, natchnienie dopadła grypa.




PS Pozdrawiam mojego ukochanego, wspaniałego i niepowtarzalnego (mimo że [czasami] ironicznego i irytującego) człowiekopodobnego z którym obściskuję się na zdjęciu! Co jak widać niezwykle mu pasuje... ^^

Komentarze

coldazierl Jasio: skąd masz te statystyki?
27/12/2008 9:07:36
~Jasio Mhmmm... Co do gejow i lesbijek przyjrzyjmy sie faktom. Z dosc pewnego źródła :
- 90% homoseksualistów zażywa narkotyki
- przeciętny homoseksualista ma rocznie od 20 do 106 partnerów
- homoseksualiści żyją krócej. geje: 40 lat, lesbiki: 45 lat
- 33-50% homoseksualistów jest odpowiedzialnych za pedofilię i molestowanie dzieci.

Niby nic do nich nie mam, ale byleby trzymali sie z dala od innych. Geje robia wokol siebie szopke jacy to oni sa tempieni przez ludzi, organizuja jakies parady, a tak na prawde polowa ich wszystkich powinna dawno w wiezieniu siedziec....
27/12/2008 0:18:14
pasikonikpoprzejsciach Norkuś, Ty mnie tolerujesz :*
Nietolerancja była, jest i będzie, ale notka piękna. Ja się wypowiadać nie będę, bo powtórzyłabym tylko to co napisał sam autor, albo parę zdań z poprzednich komentarzy.

W Chinach zamiast toalet dla niepełnosprawnych są toalety dla 'zdeformowanych ludzi', a w broszurach, które były wydawane wolontariuszom na olimpiadę w Pekinie napisano, że 'niepełnosprawni są uparci, niedostępni i zaborczy'. Za czasów komunizmu uznano, że nie ma tam miejsca dla inwalidów, więc poddawano ich przymusowej sterylizacji i zabroniono związków małżeńskich. Ach, piękny świecie. Może nie za bardzo a propos homofobii, ale tolerancji jak najbardziej.
26/12/2008 20:06:20
~norka Oj, nie zdałam testu tolerancji i bycia człowiekiem. Biorąc pod uwagę, że prawie niczego nie toleruję, dalej się nie wypowiadam. ^^
26/12/2008 18:24:18
~luvmcr Janinko... :*:*
26/12/2008 16:58:37
coldazierl łaskawie pozwolę :P
tak, wciąż ludziom daleko do pełni człowieczeństwa ^^
26/12/2008 13:26:18
~jancia tolerancji rasowej ludzkość (mówie o polakach) nauczyła się w teori a w praktyce to ginie...
idą ulicą ludzie innej rasy i tylko widać krzywe spojrzenia, wytykanie palcami, niechęć niesienia im pomocy (np. "która godzina?" odp (bardzo niechętnie i z odrazą) "13.22")

hmm na temat wstrzemięźliwości seksualnej par męskich bądź źeńskich pozwolisz że się nie wypowiem... po prostu.. a przynamniej teraz :P
26/12/2008 13:22:31
coldazierl tolerancji rasowej już się ludzkość całkiem dobrze nauczyła :)

owszem, na adopcje dzieci przez pary homo świat nie jest jeszcze gotowy. może kiedyś? może

z tego co ostatnio czytałem i słyszałem kościół chrześcijański już nie potępia tak homoseksualizmu. teraz jedynie wymagają od tych par bodajże wstrzemięźliwości seksualnej :)
26/12/2008 13:13:04
~jancia no i teraz ja... hmm jak wiadomo (ale lepiej przypomnieć) jestem chrześcijaninem i wg mojej wiary nie powiniem pochwalać homoseksualizmu... i tego nie zrobie

ale jednak kiedyś rozmawiałem z pewną "luv" która mi tłumacyzła co nie co... i jednak ze sprawami wiary można się nie zgadzać -> i można być tolerancyjnym

akceptuje zawieranie małżeństw -> np. małżonkom powie się w szpitalu o stanie zdrowia partnera/partnerki, a gdyby nie było związku małżeńskiego to lekarz by dziwnie spojrzał i powiedział "gej? nie moge udzielać informacji o stanie pacjenta komuś spoza rodziny" -> ot co o małżeństwach.. chyba zrozumiale napisałem? czy nie?

lecz jest coś czego nie akceptuje: adopcji dzieci
jak wiadomo są rodzice przekazują dzieciom bardzo różne wartości: zarówno jak matka jak i ojciec

a jakie wartości będą przekazane dziecku przed dwóch tatusiów lub dwie mamusie? tylko "jednostronne" wartości
pewnie ktoś powie "ale geje mogą wychowywać dziecko razem z babcia i babcia przekaż wartości kobiece".. hmm to powiem że to nie będą te same wartości..

dziecko po prostu potrzebuje zarówno ojca jak i matki a nie tylko jednego z tych ludzi
tutaj mi chodzi o dobro dziecka a nie o to żeby zakazać homo adopcji

p.s. a tolerancja wobec czarnych? to temat na następną notke :P
26/12/2008 13:02:42
coldazierl Homoseksualizm nie jest czymś czym można się zarazić. Homoseksualistą się rodzi, a nie zostaje. A fajnych hetero kobiet nigdy nie zabraknie ;) a to, że się ujawniają.. no cóż, co w tym złego? Wiem, że facetów strasznie może boleć widok całujących się mężczyzn, a z kolei (co niestety jest prawdą) niezwykle podniecać widok robiących to samo kobiet. To są ich życia, i nie nasza sprawa wpieprzać się w nie. Niech każdy będzie sobą, uszanujmy to ^^
26/12/2008 12:37:14
~Falik Mi przeszkadza tylko jedno jeżeli chodzi o homoseksualizm... Biorąc pod uwagę jak to sie szybko rozprzestrzenia ostatnimi czasy(już nawet zdarzyło mi się pary razy samemu ujrzeć takie pary a kiedyś to byłoby ciężko) martwi mnie to, że niedługo może zabraknąć fajnych heteroseksualnych kobiet :):)

Pozatym, niechciałbym być podrywany przez faceta, to że Polska jest raczej nietolerancyjna dla homoseksualistów akurat mi pasuje.
26/12/2008 12:15:00
pornmaker to co tutaj napisałeś jest bardzo mądre. Azi jesteś mądry! :D
zgadzam się z Tobą w 100%, każdy ma prawo do miłości i każdy może kochać ^^ a kogo kocha to już jego prywatna sprawa... homoseksualiści nas hetero się nie czepiają, a my się ich czepiamy nie wiadomo za co. (no nie wszyscy, ale większość..) U_U""" ludzie w ogóle nie umieją się postawić np. w czyjejś sytuacji. jak oni by się czuli, gdyby wszyscy ich odtrącali z tego powodu, że kochają tak jak potrafią -.-
26/12/2008 12:08:16
~luvmcr bez czytania treści ani komentarzy, z tylko powierzchownym spojrzeniem na zdjęcie wołam: AZI! NARESZCIE!!!
zboczenie nie rowna sie homoseksualizmowi, wbrew pojeciu niektorych.
ogolnie pieknie to wszystko ujales (tez kiedys staralam sie napisac taki apel do zaslepionej ludzkosci, ale sklecilam tylko kilka slowek, konczac dobitnie naszym przewspanialym polskim przecinkiem i na tym sie skonczylo, jak na razie na zawsze; watpie czy do kogokolwiek to dotarło), zgadzam sie z wlasciwie kazdym slowem... ale tak jak Izzy mowi, jesli tylko obie strony czuja przyjemnosc w tych czynach, to, dokladnie, 'o co sie tu srac?'
niechze was usciskam ^^
26/12/2008 11:44:34
coldazierl ach, zapomnialem Cie uwzglednic w podziekowaniach odnosnie zdjecia.. nadrobie jak bedzie okazja :)
26/12/2008 0:34:33
~Izzy szczerze mówiac nie przylapalam jeszcze zadnego zwierzęcia na gadaniu, ale jak kiedys takowego znajde to zapytam o pare rzeczy. "spraw etycznych mozna sie czepiac nawet przy heteroseksualistach" - to mnie rozwaliło xD
no dobra ja juz sie wypowiedzialam ;p
PS: to ja robilam to zdjecie!! :D jestem z siebie dumna, udalo mi sie uchwycic ekstazę na twarzy koksika! (lub grymas sugerujący nieprzyjemne zaparcia po nieswiezym kebabie)
26/12/2008 0:32:09
coldazierl spraw etycznych mozna sie czepiac nawet przy heteroseksualistach ;p
owszem, czytalem co pisalas, dlatego ja chce umrzec w stanie zwodu... ee.. tego.. to zwierzeta w takim razie powinnismy pytac na wigilie co o tym mysla? W koncu wtedy zaczynaja ponoc gadac ^^
[a duza czesc psow lubi nogi wlasciciela]
26/12/2008 0:11:10
~Izzy oj azi, trza sie na wszystko otworzyc, zreszta jalbys przeczytal dokladnie co napisalam to bys wywnioskowal ze ja bym zaakceptowala nekrofilie tylko jakby sie jakis trup obudzil i powiedzial ze mu tak dobrze. jak mi udowodnisz ze zwierzaczek jakis tez dokladnie tak chce to tez to zaakceptuje, jedynie kiepsko ze one nie mowią (papugi się nie liczą!), z dziecmi to bardziej skomplikowane bo moga klamac jak im sie cos wmówi, ale jakby udowodnic ze wiedzą co robią i chcą tego to czemu nie. a cala reszta to sprawy etyczne, ktorych mozna sie czepiac nawet przy homoseksualistach
26/12/2008 0:08:26
coldazierl Izzy: Miłość powinna być przyjemnością dla obojga stron :)
co do zoofilii - czytałem dzisiaj, że jest organizacja która walczy o prawa przedstawicieli owej orientacji. Trochę dziwne jak dla mnie, przecież największym pięknem jest człowiek ^^ no ale... się zobaczy jak to się potoczy
co do nekrofilii - nie, na to jakoś nie potrafię w ogóle spojrzeć przychylnym okiem xD ja żony z trumny wyciągać nie będe jak kupię sobie viagrę... a pozatym - jakby facet się przydał będąc drętwym nie tak jak powinien? ^^
26/12/2008 0:03:08
~Izzy no mój pogląd mniejwięcej znasz :D zresztą ja jestem w stanie zaakceptowac nekrofilię, zoofilię itp itd JEZELI da sie udowodnic ze obie (lub wiecej) strony czują DOKŁADNIE to samo i DOKŁADNIE tak chcą byc traktowane (szczegolnie trudne do udowodnienia w przypadku nekrofili, nie sądzisz? xD) bo milosc jest piekna i jezeli sie tym nie krzywdzi osoby ktora kochamy no to o co tu się srać?
25/12/2008 23:56:50
zledziecko Biedny
25/12/2008 23:52:14